Vill du bli en del av Neckermann Nordic?
Då vi öppnat upp i Norden och förväntas växa i snabb takt
så kommer vi hela tiden att behöva utöka vår personalstyrka både i Norden och
utomlands.
Vi lägger ut aktuella tjänster här men vi tar alltid även
emot en generell intresseanmälan som du skickar tillsammans med ett personligt
brev och din CV på engelska till [email protected]
Det är alltid meriterande att vara bosatt i landet där vi
söker personal.
LEDIGA TJÄNSTER:
RESELEDARE
Våra gäster har semester 24 timmar om dygnet och behöver kunna tillgå service på alla timmar på dygnet. Därför är vår personal schemalagd på olika tider av dygnet 6 dagar i veckan för att vi ska kunna vara tillgängliga för våra gäster och för att kunna ge dem en sån bra semester som möjligt. Våra reseledare är vårt ansikte utåt och befinner sig på hotellen och flygplatsen.
Vi söker dig som är flexibel, arbetsvillig, stresstålig
har en positiv inställning och är en team player. Har du dessutom bott eller rest
en längre tid utomlands så är det meriterande. Du måste vara över 20 år och
tala svenska och engelska. Vi ser gärna att våra reseledare är i varierad ålder
mellan 20 och 60 år samt helst innehar körkort.
Ansökan och CV ska vara på engelska och skickas till: [email protected]
PERSONAL TILL SERVICECENTER
På vårt servicecenter ansvarar du för kontakten med våra gäster som är på resande fot via telefon och mail. Du är också i daglig kontakt med våra samarbetspartner och kundserviceavdelning.
På
denna tjänst behöver du vara duktig på administrativa uppgifter. Du ska ha en
positiv inställning även under ett högt tempo samt kunna utrycka dig bra via
tal och skrift. Du ska vara ansvarsfull och noggrann och ha god
uppföljningsförmåga
Du
måste vara över 20 år och tala svenska och engelska. Det är meriterande att ha
erfarenhet från resebranschen generellt eller som reseledare.
Placering
i Turkiet.
Ansökan
och CV ska vara på engelska och skickas till: [email protected]
PERSONAL TILL CALLCENTER
Gillar du att prata med människor i kombination med försäljning och att du desstutom vill ha ett fast jobb i ett globalt företag året runt så är detta ett jobb för dig.
Ditt
arbete består av att sälja resor och vara behjälplig på de funderingar och
frågar som våra resenärer har runt resan. Det är allt från att boka en resa,
support mot dem som bokat på hemsidan, svara på mail och är kontakten ut mot
kunderna när trafikavdelningen behöver informera om flyguppdateringar mm.
Du
ska vara en driven säljare, ha en positiv inställning även under ett högt
tempo, kunna utrycka dig väl via tal och skrift både på svenska och engelska
samt ha datorvana. Det är viktigt att vara en teamplayer men även kunna jobba
självständigt och vara ansvarsfull och hålla koll på att dina dagliga ärenden
avslutas
Det
är meriterande med erfarenhet från försäljning eller resebranschen eller
callcenter.
Förnärvarande
söker vi callcenter personal till hybridtjänst och du kan vara bosatt i
Spanien, Grekland och Turkiet. I Turkiet måste du även ha ett sk Ikamet eller
turkiskt medborgarskap.
Ansökan och CV ska
vara på engelska och skickas till: [email protected]